Multimedialne reklamy produktów handlowych

Windows_7_-_Electronic_circuit.jpgDuża ilość widzów telewizyjnych odbiła się również w zakresie konstruowania reklam produktowych. Ciekawe reklamy telewizyjne stanowią podstawową formę przekazu informacji o danym towarze. W zależności od grupy docelowej wykorzystywane są różnorodne formy wpływania na podświadomość społeczną. Zabiegi reklamowe maja bowiem za zadanie przekonać jak największą grupę widzów telewizyjnych do zakupu danego produktu reklamowanego podczas emitowanej transmisji. Reklamy multimedialne okazały się o wiele bardziej skuteczne, aniżeli inne formy promowania produktów. zdecydowanie większa część widzów telewizyjnych decyduje się zastosować omawiany produkt, czy skorzystać z proponowanej usługi. Szczególnie widoczne jest to wśród specyfików przeznaczonych dla młodych ludzi. To najbardziej podatna grupa na wszelkiego rodzaju oddziaływania reklamowe, ale także najbardziej rozbudowana grupa widzów telewizyjnych. Reklamy multimedialne zatem skierowane są, przede wszystkim, do takich właśnie osób i dotykają najważniejszych sfer życiowych i problemów nastolatków.

Iriver clix
Iriver clix jest nowoczesnym odtwarzaczem multimedialnym wyprodukowanym przez koreańską firmę Iriver. Urządzenie wyposażone jest w wyświetlacz AMOLED o przekątnej 2,2 cala. Rozdzielczość tego ekranu wynosi 240x320 pikseli. Dużą zaletą tego...
Netbook
Terminem Netbook określa się obecnie mały, przenośny komputer osobisty, którego moc obliczeniowa jest na tyle duża, że zdolny jest on do przeglądania zasobów Internetu, dokumentów, plików audio czy wideo. Czyni to go więc idealnym rozwiązaniem...
Nettop
W dobie miniaturyzacji, która postępuje szczególnie w branży elektronicznej, Nettop wydaje się być bardzo ciekawym urządzeniem. Jest to bowiem przenośny komputer przystosowany do wykonywania podstawowych zadań, które wykonuje się na komputerze...